WYNIK POSTĘPOWANIA - OTWARCIE OFERT - OGŁOSZENIE o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia na dostawę dwóch zestawów komputerowych typu All- In- One z oprogramowaniem
OGŁOSZENIE
o wszczęciu postępowania o udzieleniu zamówienia na dostawę dwóch zestawów komputerowych typu All- In- One z oprogramowaniem Windows, pakietem MS Office, programem antywirusowym, klawiaturą i myszą optyczną w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów Kodeksu Cywilnego, zgodnie z art.4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014 r. – prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 903 ze zm.) przedmiot zamówienia jest wyłączony ze stosowania ww. ustawy.
Zamawiający:
Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Orzyszu
ul. M. Kajki 4, 12-250 Orzysz
tel. (87) 423 72 03; faks 87 423 72 03
e-mail : zecorzysz@wp.pl,
I. Przedmiot zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są: dwa zestawy komputerowe typu All – In – One
z oprogramowaniem Windows, pakietem MS Office, programem antywirusowym, klawiaturą i myszą optyczną o minimalnych parametrach:
PROCESOR |
2,0 GHz |
PAMIĘĆ RAM |
4 GB |
DYSK |
1TB |
GRAFIKA |
1 GB / HD |
MATRYCA |
Dotykowy ekran panoramiczny WLED o przekątnej 21" Full HD z technologią Bright View; rozdzielczość: 1920x1080 |
NAPĘD/Y |
CD/DVD |
DŹWIĘK |
Wbudowane głośniki |
KLAWIATURA, MYSZ |
Bezprzewodowa klawiatura i mysz optyczna |
SYSTEM OPERACYJNY |
Windows 7 PL lub wyższy |
KAMERA |
wbudowana kamera z mikrofonem |
WEJŚCIA / WYJŚCIA |
|
KOMUNIKACJA |
|
CZYTNIK KART |
|
GWARANCJA |
24 miesiące gwarancji door to door oraz 36 miesięcy bezpłatnego serwisu |
a) zestawy komputerowe w ilości 2 szt. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Orzyszu
ul. M. Kajki 4, 12-250 Orzysz.
2. Termin realizacji: Wrzesień - Październik 2015r.
3. Termin i miejsce składania ofert – do dnia 22 września 2015 r. do godziny 900
w siedzibie ZEC w Orzyszu ul. M. Kajki 4. Oferty przesłane pocztą tradycyjną na adres Zamawiającego uważa się za złożone prawidłowo, jeśli wpłyną do siedziby Zamawiającego w ww. terminie. Tym samym za termin złożenia oferty uznaje się datę i godzinę potwierdzenia odbioru oferty przez Zamawiającego.
4. Termin otwarcia ofert – 22 września 2015 r. godz. 910
5. Termin związania ofertą – 21 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Kryterium oceny ofert – cena brutto = 100%
7. Osoba do kontaktów: Magdalena Oświęcimko - tel.87 423 72 03 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00).
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego bez podania przyczyny.
II. Formularz ofertowy o treści:
FORMULARZ OFERTOWY
1. Dane Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy:………………………………………………………………….………...
Adres Wykonawcy: ………………………………………………………………………….….
Numer telefonu / faksu: .……………………………………………………………….………..
Przystępując do postępowania pn.:
„Dostawa dwóch zestawów komputerowych typu All – In – One z oprogramowaniem Windows, pakietem MS Office, programem antywirusowym, klawiaturą i myszą optyczną” dlaZakładu Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Orzyszu, ul. M. Kajki 4, 12-250 Orzysz”.
Oświadczam, że:
oferujemy dostawę dwóch zestawów komputerowych typu All- In- One z oprogramowaniem Windows, pakietem MS Office, programem antywirusowym, klawiaturą i myszą optyczną wraz z transportem do siedziby Zamawiającego zgodnie z przedmiotem zamówienia i złożoną ofertą za cenę:
Cena przedmiotu zamówienia łącznie z kosztami transportu dla parametrów określonych w pkt I.1 ogłoszenia, ustalono w wysokości:
……………………..zł netto, …..……………..….zł VAT, …………….…………zł brutto
słownie…………………………………………………..…………………………………….
Termin płatności 30 dni po dostawie.
- Wykonawca zamieszcza ofertę w kopercie oznaczonej nazwą i adresem Wykonawcy
i Zamawiającego oraz opisanej w następujący sposób:
Dane Wykonawcy
Zakład Energetyki Cieplnej Spółka z o.o. w Orzyszu
ul. M. Kajki 4, 12-250 Orzysz
„Oferta na dostawę dwóch komputerów typu All In One”
Nie otwierać przed 22 września 2015 r. godz. 910